Hestehvisker & dyreven

Man siger at lykkelige mennesker har dyrehår på tøjet og der er noget om det.
Dyr som arbejdskollegaer har været menneskets lod og lykke gennem historie. Min forfader (den gamle cowboy) herunder, set i arbejdstøjet, har efterkommere både i USA og i Australien samt herhjemme, bl.a. mig.
Når man støtter bl.a. hestesport, kan man ikke forestille sig et liv uden dyr for i stalden kaldes jeg hestehvisker eller hestebedste.
Alle mine fem børn, Johan, Nadja, Melanie, Amanda og Annica har redet i deres barndom og ungdom og det giver os noget godt at tale om. Der er lidt “cowboy” i os alle sammen, heldigvis. Jeg er mange timer på ridecentret for at fodre heste og have dem i terapi, det er virkeligt en afslappende element i en delvis stressende tid og alder som jeg lever i.